duminică, 21 iulie 2013

LIMBA FINLANDEZA

Buna ! Una dintre pasiunile mele sunt limbile straine . Vorbesc la nivel mediu-avansat spaniola si engleza . O vreme am cochetat cu rusa ... adica stiu alfabetul si cateva cuvinte si expresii , dar nu am continuat sa o mai invat deoarece mi s-a parut destul de grea :( . De azi , am inceput insa , sa studiez o limba destul de ciudata , zic eu : Finlandeza :) Am invatat deja alfabetul si cum se formeaza prezentul catorva verbe regulate . Doar ca m-am cam impotmolit :D si sper sa gasesc rezolvarea cu ajutorul vostru . Prima mea mare curiozitate este care e diferenta dintre "å" si "o" si dintre "ä" si "e" . Cand il folosesc pe unul , cand pe celalalt ? ... Sper ca voi mai gasi persoane interesate de limba finlandeza care sa ma ajute .

3 comentarii:

  1. Stie cumva cineva daca exista niste desene educative pentru copii in limba finlandeza ? D-alea gen cand iti arata un obiect si ii pronunta denumirea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Teodora, am gasit intamplator blogul tau. Eu sunt vorbitor de finlandeza si as vrea sa te ajut cu studiul limbii. Scrie-mi pe e-mail daca vrei si as putea sa te ajut cu fonetica macar.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca am uitat sa-ti scriu adresa de e-mail:

    tomega.therion87@gmail.com

    RăspundețiȘtergere